Varrjunk macit pulóverből



   Novemberben született az egyik barátnőm kisbabája, úgy gondoltam, hogy mindenképpen kedveskedni akarok valamivel neki. Mi is lehetett volna személyre szólóbb egy saját készítésű plüssmackónál.

   Volt egy pulóverem, ami megfelelt maci alapanyagnak, hiszen úgysem használtam és csak porosodott volna a szekrényben. Majd gyorsan keresgélni kezdtem és rátaláltam erre az egyszerű szabásmintára, lásd itt:Mackó szabásminta. (Aki nem tudja hogyan kezdjen neki, ezen az oldalon utána nézhet a varrás menetének is.)
   Felnagyítva rajzoltam meg, mert nagyobb medvét akartam készíteni. Kivágtam, majd rá tűztem az anyagra gombostűvel és kiszabtam a mackó részeit. Akinek van varrógépe otthon az szerencsés helyzetben van, mert gyorsan elkészítheti, összeillesztheti a részeket. Nekem kényelmesen 3 napomba tellett kézzel megvarrni  az egészet, de megérte, mert az eredmény magáért beszélt. A pelenkaöltés technikáját alkalmaztam, mert sokkal tartósabbnak tartom az egyszerű sima vagy keresztöltésnél.
   Végezetül megvarrtam az arcát, direkt gombok és egyéb leszedhető apró dolgok nélkül, hogy ne tudja lenyelni a csöppség, valamint a félretett szalagok közül kinéztem egy szép zöldet és kötöttem a nyakára egy masnit, hogy mutatósabb legyen. A végeredmény ilyen lett:




Jó munkát mindenkinek!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

3 egyszerű illatosító házilag